נתב שיחות לעמותות: כל מה שצריך לדעת על השירות

ניהול עמותה זה ככל הנראה אחד הדברים המורכבים ביותר שיש. מצד אחד יש להתנהל באופן שוטף מול הרבה מאד תורמים, אנשים וגופים פוטנציאלים שרוצים לתרום ולקחת חלק בפעילות, ומצד שני חלק גדול מהתקשורת הוא מול עמותות אחרות, משרדים ממשלתיים וקרנות פילנתרופיה ונראה שהדרך המהותית לעמוד בקשר עם כל הגורמים הללו היא דרך הטלפון. בגלל שניהול עמותה הוא מורכב, כל מי שעומד בראש עמותה ומנהל אותה בפועל וגם בעלי התפקידים הניהוליים בעמותות השונות, מחפשים כל העת דרך להתייעל ולצד השיטות השונות הקיימות, נראה כי ניהול נוח וחכם יותר של שיחות הטלפון כלל לא עולה הפרק וזה בהחלט חבל, מפני שנראה שעמותות שהחלו להשתמש באפשרות של ניתוב שיחות חכם, בהחלט הצליחו להתייעל באופן משמעותי. אם זה משהו שעוד לא יצא לכם לשמוע עליו, אנחנו רוצים לתת את כל המידע שחשוב לדעת על השירות על מנת שתוכלו לעשות בחירה מושכלת ותבינו אם מדובר במשהו שעשוי להתאים גם לכם.

ניתוב שיחות לפי מחלקות רלוונטיות

חשוב להבין קודם כל כי ניתוב השיחות הוא דינאמי וחברות מקצועיות שמציעות את השירות יודעות גם להציע סוגים שונים וחכמים. בראש ובראשונה, נתב שיחות יאפשר לכם להעביר את השיחות לשלוחות המתאימות ביעילות, בקלות ובמהירות ללא בזבוז זמן מיוחד. ככל שהעמותה גדולה יותר וכוללת יותר עובדים, אגפים ומחלקות, כך האפשרות של ניתוב שיחות חכם שיאפשר לכל לקוח להגיע בדיוק לאן שהוא צריך הופכת ליעילה וחיונית הרבה יותר.

ניתוב שיחות לפי זמנים

ביום אחד עובד X זמין לפניות מסוג כזה או אחר, ביום אחר הוא לא נמצא ודווקא עובד Y הוא זה שזמין לקחת את השיחות. בימים מסוימים מחלקות מסוימות עובדות ואחרות לא וכך הלאה. ניתוב שיחות חכם לפי זמנים יאפשר הגעה מהירה של המתקשרים למחוז חפצם וזה משהו שהערך שלו גדול מאד מבחינת השירות שאתם נותנים והאופן בו הוא נתפס אצל מי שעובד מולכם. מעבר לכך, זה יכול ייעל במידה רבה את העבודה שלכם וזה גם דבר חשוב מאד.

ניתוב שיחות כאשר אין מענה

מקרים בהם מתקשרים אליכם לאחר שעות הפעילות, מצבים כאלו בהם עובד חולה ולא מגיע לעבודה או אי אפשרות לתת מענה כאשר יש עומס של עבודה. ניתוב השיחות במקרים הללו יגיע ליעד חלופי לבקשתם, בין אם מדובר בטלפון חכם של אחד העובדים, ניתוב אל המזכירות, אל שלוחות אחרות או דווקא אל התא הקולי. ככה בכל מקרה אתם לא מפספסים אף שיחה חשובה וזה משהו שהוא קריטי בהחלט עבור עמותות.

ניתוב שיחה מזוהה

כאשר חולקים את אותו קו הטלפון או שלאותה השלוחה יש מספר נציגים, אופן הניתוב הזה מקל על העניינים במידה רבה. פשוט רואים את המספר והשם שמופיע על הצג ואז ניתן להעביר את השיחה ישירות אל האדם שאמור לענות לה.

הכירו את השירות של וויסנטר

אם אתם מחפשים שירות מקצועי וטוב באמת של ניתוב שיחות, אנו בהחלט ממליצים להכיר את השירות המצוין של חברת וויסנטר. מעבר לאפשרויות הניתוב שהצגנו כאן שהיא מציעה, יש עוד אפשרויות חכמות אחרות רבמות כמו ניתוב אוטומטי אחרון, ניתוב ישירות לשלוחה, ניתוב לפי קוד זיהוי, תסריט ניתוב מונחה לקוח ועוד.

חשוב להבין כי עמותות שרוצות לייעל את העבודה מולן חייבות לשפר את אפשרויות המענה הטלפוני וניתוב שיחות זו דרך מצוינת לעשות את זה.

נגישות