סוגי שליחויות לעסקים חברתיים, עמותות ומלכ"רים

עמותות, מלכ"רים וארגונים חברתיים, הם באופן טבעי למדי עסקים כאלו הנדרשים לסוג מאד רחב של הוצאות. כל ארגון כזה צריך הנהלת חשבונות מסודרת הכוללת דיווח שוטף על ההוצאות וההכנסות בכל זמן נתון, שירותי קידום ופרסום שלרוב נדרשים על מנת ליחצן את המטרות של העמותה וכן ניקיון ותחזוקה במקרים בהם מדובר על עמותה או ארגון עם מטה ומשרדים פיזיים. לצד כל אלו, נראה כי ישנו שירות נוסף שהוא הכרחי לו נדרשות עמותות שונות בכל מיני רגעים במהלך הפעילות השוטפת. אנו מדברים על שירותי משלוחים, שצריכים להיות מהירים ומקצועיים, ומאפשרים להעביר פריטים חשובים או מידע ממקום למקום תוך זמן קצר ועל הצד הטוב ביותר. אנו רוצים לעבור בקצרה על סוגי המשלוחים האפשריים הקיימים של עמותות וארגונים חברתיים, ולהסביר את החשיבות הרבה של כל אחד מסוגי השליחויות הללו.

שליחות משפטית

אחד השירותים הנדרשים ביותר לעמותות וארגונים חברתיים  היא ככול הנראה שליחות משפטית. הפעילות של כל ארגון מהסוג הזה, היא כזו המתאפיינת לא אחת בצורך להעביר מסמכים משפטיים מיד ליד לגורמים שונים. אלו יכולים להיות כתבי תביעה כנגד אנשים או גופים ציבוריים, חוזים לגבי שכירות או רכישה של נדל"ן הקשור לפעילות העמותה, ועוד שלל מסמכים מהסוג הזה. שליחות מהסוג הזה מחייבת ידע מקצועי נרחב בתחום וכן מחייבת פעולה מהירה. יש להכיר את תהליכי החתימה על חוזים מורכבים, לדעת כיצד למסור תביעות קטנות, גדולות וייצוגיות ללא טעויות ועיכובים, ולבצע הכל ביעילות מקסימלית. על כן מומלץ לבחור בחברת שליחויות מקצועית ומנוסה לצורך העניין הזה.

משלוחים קבועים

ישנן לא מעט עמותות שצריכות לשלוח פריטים שונים ומסמכים על בסיס קבוע. למשל, יש לא מעט עמותות וארגונים שההכנסות שלהן מתבססות על תרומות מהציבור הרחב, כאשר הרבה גופים כאלו מציעים שי סמלי וצנוע לכל תורם. את השי הזה צריך להעביר על בסיס קבוע, וכך חשוב לבחור חברת משלוחים מקצועית שעובדת בפריסה רחבה ויכולה גם לתת לכם מחיר אחיד וקבוע, ככה תוכלו לבצע את השליחות הזאת באופן כמעט אוטומטי וללא מאמץ מחשבתי ובירוקרטי מיותר.

משלוחים מהיום להיום

עוד שירות נדרש הרבה פעמים בארגונים מהסוג הזה הוא שירות משלוחים מהיום להיום. זה יכול להיות מסמך חשוב שאנחנו צריכים להעביר את העותק הפיזי שלו לגורם מסוים או לדאוג שיגיע אלינו בהקדם האפשרי, חפצים שצריכים לקבל במהרה וכן הלאה. חברת משלוחים מקצועית מאפשרת משלוחי אקספרס מהיום להיום ותדאג שכל דבר שצריך להגיע ליעדו, אכן יגיע במהירות הגבוהה ביותר ובאופן מקצועי.

סוגי שליחויות לעסקים חברתיים, עמותות ומלכ"רים

משלוחים לנקודות איסוף

ישנם ארגונים שצריכים לשלוח הרבה דברים על בסיס קבוע, ומבינים שהאפשרות של שליח עד הבית תהיה יקרה ולא משתלמת עבורם. למרבה המזל חברות המשלוחים מציעות כיום לא מעט אלטרנטיבות נוחות במיוחד שאחת מהן היא משלוח לנקודות איסוף. באופן הזה, אם יש צורך לשלוח למשל 20 מסמכים וחבילות להרצליה, במקום לפזר אותם אצל כל אחד, חברת המשלוחים פשוט תשים אותם בנקודת איסוף אחת, וכך כל מי שצריך לקבל אותם פשוט יכול לגשת ולאסוף אותם לעצמו.

כך או כך, אתם יכולים לראות בעצמכם שארגונים ועמותות ללא מטרות רווח, הם גופים הזקוקים לשירותי שליחויות שונים ולרוב מדובר על תדירות די גבוהה של צורך בשירותים הללו. אנו ממליצים להכיר לעומק את כל סוגי השליחויות הקיימים וכך ניתן יהיה לבחור את חברת המשלוחים המתאימה ביותר עבורכם. בהצלחה!

נגישות