הגיע הזמן לחסוך ולנהל: שירותי מזכירות במיקור חוץ לעמותות

אם אתם מנהלים או עובדים בעמותה, אתם בוודאי מודעים לקשיים הייחודיים שיש כיום לעמותות שונות. הקשיים נובעים בעיקר ממצוקה בתקציבים. מצוקה כזאת לא מאפשרת העסקה של כוח אדם מתאים ומקצועי. מצוקה נוספת מגיעה מהכיוון של הניהול. מי שעובד בעמותות הוא במקרים רבים חדור שליחות למען המטרה של העמותה. אדם כזה, לא מונע מכסף אלא מרעיון. זו הסיבה שהניהול של אותה עמותה יכול להיות לא מקצועי ועם ביצועים מוגבלים. בשביל לשפר את כל זה, יש כיום יכולת לבעלי עמותות לבחור בשירות חיצוני אשר יחליף את עבודת המשרד והמזכירות בעמותה. על השירות הזה נדבר במאמר הבא.

מזכירות במיקור חוץ – יעילות רבה וחיסכון אדיר

שירותי מיקור חוץ הם לא דבר חדש. יש שירותים כאלו בעסקים ועמותות רבות. למשל, בתחום האוכל יש עסקים ועמותות רבות אשר משתמשות בשירותי קייטרינג. מי שמבצע שליחויות בשביל העמותה, בדרך כלל משתמש בחברה חיצונית בשביל זה. באותו אופן ממש, התפתחו להם נותני שירות גם בתחום המזכירות. מדובר בשירות שיכול לתת מענה איכותי ומהיר לכל מגוון עבודות המזכירות והמשרד בעמותה שלכם. עמותות צריכות להראות שיפור בביצועים שלהן ויכולת לעמוד במשימות השונות. שירותי מזכירות במיקור חוץ יעזרו לכם להגיע לזה על ידי:

תיאום פגישות – השירות מאפשר לכם לבצע תיאום פגישות גם במקרים מסובכים של פגישות מרובות משתתפים במיקומים בעייתיים.

קבלת שיחות – שירותי מזכירות מעסיקים צוות אשר עונה לשיחות כאילו הם היו עובדים בעמותה עצמה. כך ניתן להמשיך את הקשר הטוב עם ציבור התומכים והתורמים.

ניהול עובדים – ניתן להשתמש בשירות בשביל לנהל צוותים מחוץ למשרד ולתקשר ביניהם לבין מקבלי השירות של העמותה.

גביית כספים – נושא הכספים והתקבולים הוא מאד חשוב בעמותות. השירות מאפשר עמידה בלוחות הזמנים של התשלומים השונים והתרומות.

את השירות ניתן להזמין ממש כמו שמזמינים כל שירות אחר לעסק או לעמותה, בקלות ופשטות.

הגיע הזמן לחסוך ולנהל: שירותי מזכירות במיקור חוץ לעמותות

פתרון יעיל לעמותות – חיסכון במשאבים

שירותי מיקור חוץ של מזכירות מאפשרים לכם לצמצם את מצבת כוח האדם בעמותה. זה יוריד את נטל המשכורות אשר משולמות מתקציבי העמותה. משכורות הן אחת ההוצאות הגדולות ביותר והפחתה שלהן תקל בהרבה על התזרים של העמותה.

העסקה של עובדים יכולה להיות לא קלה. עובדים דורשים, ובצדק, הרבה תנאים שונים. כך למשל מגיע להם לצאת לחופשה לפי המצוין בחוק. עובדים יכולים לחלות מידי פעם או סתם להיעדר מסיבות שונות. כל זאת נחסך לכם במיקור חוץ. אם מישהו חולה, אתם אפילו לא יודעים על זה כי יש הרבה עובדים אחרים אשר ממלאים את מקומו.

שירותי משרד דורשים מהעמותה להקצות משאבים נוספים. אלו כוללים משרדים, ריהוט משרדי, שירותים, מטבחונים, חדרי ישיבה, קפה וכו'. אם בחרתם לעבור לשירותי מיקור חוץ, תוכלו לצמצם בהרבה את אותן הוצאות. מנהלי עמותות רבים מדווחים על צמצום של עשרות אחוזים בהוצאות שכר הדירה שהם משלמים. ההוצאות הללו אשר תחסכו, יוכלו לשמש אתכם לביצוע המטרות של העמותה. זה יוביל להגברה של הפיריון ועמידה ביותר יעדים.

עמותה שכזאת אשר עומדת ביעדים שלה, מושכת גם יותר תרומות מתורמים ותורמות פוטנציאלים. זהו מקור נוסף לגידול בהכנסות אשר יגיע כתוצאה מהמעבר למיקור חוץ

לסיכום, מיקור חוץ של שירותי מזכירות לוקח מכם מנהלי העמותה את הצורך לנהל ולהתעסק בשירותי המשרד. במקום זאת, הזמן שלכם יתפנה בשביל לפתח את העמותה, להשיג עוד תקציבים ותרומות ולפעול לשם השגת המטרה החשובה בשבילה העמותה קיימת.

נגישות